PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH
ZPI.341-11/10
Dobrzyca: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH
Numer ogłoszenia: 202180 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZAD. 1 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ POLSKIE OLĘDRY - SAPIEŻYN - nawierzchnia bitumiczna na odcinku 200m Zakres robót: 1/ odtworzenie trasy, 2/ wykonanie wykopów, 3/ podbudowa z kruszywa łamanego: - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym zagęszczanym mechanicznie o gr. śr. 5cm, 4/ oczyszczenie i skropienie podbudowy, 5/ nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych - warstwa wiążąca gr. 3cm, - warstwa ścieralna gr. 4cm, 6/ wykonanie nasypów. ZAD. 2 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ TRZEBIN - GALEW - nawierzchnia bitumiczna na odcinku 200m Zakres robót: 1/ odtworzenie trasy, 2/ wykonanie wykopów, 3/ podbudowa z kruszywa łamanego: - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym zagęszczanym mechanicznie o gr. śr. 5cm, 4/ oczyszczenie i skropienie podbudowy, 5/ nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych - warstwa wiążąca gr. 3cm, - warstwa ścieralna gr. 4cm, 6/ wykonanie nasypów, 7/ przepust pod koroną drogi, 8/ oznakowanie pionowe. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego (art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zostanie ono udzielone, w przypadku gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu ze wzorem spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Wykonawca do spełnienia tego warunku musi wykazać, że w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 robót budowlanych polegających budowie/przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o dł. min. 100m Należy podać rodzaj i wartości robót, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane (referencje, listy polecające)
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu ze wzorem spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń. Wykonawca do spełnienia tego warunku musi wykazać, że dysponuje co najmniej niżej wymienionym sprzętem: - rozkładarka mas bitumicznych o szer. 4.0 m - równiarka samojezdna 74 kW (100 KM) - samochód samowyładowczy 10 -15t - skrapiarka do bitumu samojezdna samochodowa 5 m3 - spycharka gąsienicowa 74 kV (100 KM) - walce drogowe samojezdne - koparka 0,40 m3
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu ze wzorem spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawca do spełnienia tego warunku musi wykazać, że dysponuje co najmmiej jednym kierownikiem budowy, który posiada przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
oświadczenie o zastosowaniu materiałów i urządzeń, które spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszące normy europejskie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy, - zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto wykonany na podstawie: robót wynikających z projektu budowlanego, z przedmiarów robót i specyfikacji technicznej oraz robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy, - zaakceptowany projekty umowy, - tabela czynników cenotwórczych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopie - wykaz Podwykonawców
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Rynek 14 63 - 330 Dobrzyca.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Rynek 14 63 - 330 Dobrzyca pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dobrzyca, 09.07.2010 r.
Zatwierdziła:
Zastępca Wójta
/-/ mgr Ewa Wasielewska
Opublikowano: 09 lipca 2010 09:33
Kategoria: Przetargi
Załączniki:
dokumentacja__polskie_oledry.rar [2.44 MB]
dokumentacja__trzebin.rar [2.73 MB]
zalacznik__nr__1.doc [34.5 KB]
zal_nr_2__formularz_ofertowy.doc [108 KB]
zal_nr_3zest_wartosci_kwoty_ryczalt.doc [91 KB]
zal_nr_4oswiadcz_o_spelnieniu_warunkow.doc [54 KB]
zal_nr_5projekt_umowy.pdf [72.2 KB]
zal_nr_6tabela_czynnikow.doc [91 KB]
zalacznik_7_doswiadczenie__zawodowe.doc [32.5 KB]
zalacznik_8__potencjal__kadrowy.doc [32.5 KB]
zalacznik_9_potencjal_sprzetowy.doc [34 KB]
zal_nr_10__wykaz_podwykonawcow.doc [29.5 KB]
zal_nr_11__oswiadczenie.doc [137 KB]
zal_nr_12_o_nie_wykluczeniu.doc [24 KB]
Wyświetleń: 800