BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY DOBRZYCA
ZPI.341-10/10
Dobrzyca: BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY DOBRZYCA
Numer ogłoszenia: 193878 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY DOBRZYCA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY DOBRZYCA 1/ Przebudowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia w Trzebinie Zakres robót: - dobudowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego o dł. 0,336km na istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia, - montaż 2 opraw. 2/ Przebudowa istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia o linię oświetlenia ulicznego w Lutyni Zakres robót: - budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego o dł. 0,362km, - montaż 3 opraw. 3/ Przebudowa istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia o linię oświetlenia ulicznego w Galewie Zakres robót: - dobudowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego o dł. 0,012km, - montaż 1 oprawy. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 45.23.22.10-7, 31.52.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu ze wzorem: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Wykonawca do spełnienia tego warunku musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego o wartości min. 10.000zł każde z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane (referencje, listy polecające)
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu ze wzorem: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawca do spełnienia tego warunku musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 kierwnikiem z branży budowlanej w specjalności sieci i instalacji elektrycznych oraz załączyć potwierdzenie o posiadaniu uprawnień zawodowych branży budowlanej, potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2), zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3) wykonany na podstawie: robót wynikających z projektu budowlanego, z przedmiarów robót i specyfikacji technicznej oraz robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4), zaakceptowany projekty umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5), tabela czynników cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 6), 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopie wykaz podwykonawców do wykonania zamówienia (zał. nr 9), oświadczenie o zastosowaniu materiałów i urządzeń, które spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszące normy europejskie (zał. nr 10)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Rynek 14 63 - 330 Dobrzyca.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Rynek 14 63 - 330 Dobrzyca, pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dobrzyca, 02.07.2010 r.
Zatwierdziła:
Zastępca Wójta
/-/ mgr Ewa Wasielewska
Opublikowano: 02 lipca 2010 14:22
Kategoria: Przetargi
Załączniki:
galew__dokumentacja.rar [330.57 KB]
lutyniadokumentacja.rar [597.58 KB]
trzebindokumentacja.rar [592.31 KB]
zalacznik__nr__1.doc [34.5 KB]
zal_nr_2__formularz_ofertowy.doc [96.5 KB]
zal_nr_3zest_wartosci_kwoty_ryczalt.doc [120.5 KB]
zal_nr_4oswiadcz_o_spelnieniu_warunkow.doc [118 KB]
zal_nr_5__umowa___projekt.pdf [50.88 KB]
zal_nr_6tabela_czynnikow.doc [67 KB]
zalacznik_7_doswiadczenie__zawodowe.doc [32.5 KB]
zalacznik_8__potencjal__kadrowy.doc [32.5 KB]
zal_nr_9__wykaz_podwykonawcow.doc [29.5 KB]
zal_nr_10__oswiadczenie.doc [155 KB]
zal_nr_11_o_nie_wykluczeniu.doc [24 KB]
kosztorys_galew_oswietlenie_42731_obwii.pdf [51.3 KB]
kosztorys_trzebin_oswietlenie_42510_obw.pdf [48.85 KB]
kosztorys_ofertowy_lutynia_oswietlenie_46374_obw.pdf [51.57 KB]
zmiany_na_strone_08072010r.doc [23.5 KB]
kosztorys_galew_oswietlenie__korekta_z_dnia_08072010r.pdf [48.14 KB]
kosztorys_trzebin_oswietlenie__korekta_z_dnia_08072010r.pdf [48.95 KB]
kosztorys_ofertowy_lutynia_oswietlenie__korekta_z_dnia_08072010r.pdf [51.63 KB]
kosztorys_ofertowy_lutynia_oswietlenie_46374_obw_09072010r.pdf [51.54 KB]
informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf [455.7 KB]
Wyświetleń: 811