ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DOBRZYCA – ZADANIE NR 4
Dobrzyca: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DOBRZYCA - ZADANIE NR 4
Numer ogłoszenia: 465794 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DOBRZYCA - ZADANIE NR 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DOBRZYCA w roku 2014 polegające na utrzymaniu należytej przejezdności dróg i ulic. ZADANIE NR 4 - TRZEBOWA, KOŹMINIEC, KARMINEK, KARMINIEC, NOWY KARMIN, GUSTAWÓW, KARMIN, CZARNUSZKA, CZĘŚĆ MIEJSCOWOŚCI SOŚNICA -zał. D Odśnieżanie - 17,81km Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą - odcinki o łącznej długości 2,34km Wyszczególnienie usług: Zakres usług do wykonania określono w załączniku do specyfikacji - Wykaz zadań -zał. D oraz mapie poglądowej. Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji określa Specyfikacja Techniczna - zał. do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wystąpić może w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a których zakres nie przekroczy 50% podstawowego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się wykonać dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki, w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy zachowaniu tych samych zasad, kalkulacji cen jak w ofercie Wykonawcy, tj. przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. dysponują minimum niżej wymienionym sprzętem: - 1 pług Wykazany pług należy wykorzystać tylko przy realizacji zadnia objętego przetargiem. Nie należy wykazywać sprzętu, który będzie pracował w ramach innych zobowiązań wykonawcy. - 1 piaskarka na 20km dróg objętych zwalczaniem śliskości Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz sprzętu, jakim będzie realizował usługę oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1), 2) Formularz cenowy wraz z kalkulacją sporządzoną przez Wykonawcę (zał. nr 2 i 2B) 3) Zaparafowany projekt umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. - Każdorazowo wprowadzenie zmian potwierdzone jest w formie pisemnej protokołami konieczności zatwierdzonymi przez Zamawiającego. - Warunkiem wprowadzania zmian jest zgoda obu stron umowy. Zmiana umowy musi być zawarta w formie pisemnej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zatwierdziła:
Zastępca Wójta
/-/ mgr Ewa Wasielewska
Dobrzyca, dnia 15.11.2013r.
Opublikowano: 15 listopada 2013 09:41
Kategoria: Przetargi
Załączniki:
specyfikacja__techniczna.doc [109.5 KB]
zal_nr_1formularz_ofertowyzima4.doc [43 KB]
zal_nr_2formularz_cenowy4.doc [49 KB]
zal_nr_3__oswiadcz_o_spelnieniu_warunkow.doc [31 KB]
zal_4_umowa___projekt4.doc [104 KB]
zal_nr_5wykaz_sprzetu4.doc [31 KB]
zal_nr_6_o_nie_wykluczeniu.doc [24 KB]
zal_nr_7_spolki_kapitalowe.doc [31 KB]
informacja_o_wyborze_oferty.doc [28 KB]
Wyświetleń: 1160