Miejsce dobre dla każdego.

Gmina Dobrzyca

PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA BUDYNEK SALI WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZEBOWA

Dobrzyca: PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA BUDYNEK SALI WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZEBOWA
Numer ogłoszenia: 355570 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA BUDYNEK SALI WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZEBOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA BUDYNEK SALI WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZEBOWA który obejmuje: -rozbiórki, -roboty ziemne i fundamentowe, -wykonanie izolacji poziomej metodą podcięcia ścian, -podłoża, -ściany parteru -dach, -roboty tynkarskie i okładzinowe wewnętrzne, -posadzki, -stolarka okienna i drzwiowa, -elewacja, -wyposażenie, -instalacja wodociągowa wewnętrzna, -kanalizacja sanitarna wewnętrzna, -instalacja piorunochronna, - instalacja elektryczna, - instalacja piorunochronna, -przyłącze wodociągowe, -hydrant zewnętrzny, -przyłącze kanalizacyjne, -wykonanie zjazdu, -opaska wokół budynku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca do spełnienia tego warunku dysponował kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w branżach: budowlanej, sanitarnej i instalacji elektrycznej, osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. (zał. nr 8 do SIWZ), Należy złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg wzoru do SIWZ - Zał. Nr 9. Zamawiający wymaga w dniu podpisania umowy z Wykonawcą dostarczenie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające jego członkostwo do właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego - kserokopie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wykaz dokumentów złożonych w ofercie wg wzoru (zał. nr 1do SIWZ), formularz ofertowy - wg wzoru (zał. nr 2 do SIWZ) wraz z kosztorysem ofertowym, zaparafowany projekty umowy - wg wzoru (zał. nr 5 do SIWZ), tabela czynników cenotwórczych - (zał. nr 6 do SIWZ), zestawienie kwoty ryczałtowej netto - brutto - (zał. nr 7 do SIWZ), harmonogram rzeczowo-finansowy (zał. nr 10 do SIWZ), wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 11 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: a) udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji, b) zmiany terminu wykonania umowy polegającej na skróceniu jego okresu, pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Zamawiającego, c) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z przekształcenia stron umowy bądź zmiany osób uprawnionych do występowania w imieniu stron, d) konieczności wprowadzenia zmian w związku ze zmianą osób odpowiedzialnych za przebieg procesu budowlanego np. kierownika budowy, inspektorów nadzoru itp. e) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na wykonanie części robót przez podwykonawców po wyrażeniu woli w ofercie przez Wykonawcę na część wykonania robót przez podwykonawców, f) w sytuacji wystąpienia siły wyższej w szczególności: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają prowadzenie robót, powodujących konieczność zmiany terminu realizacji zadania, - wystąpienia okoliczności siły wyższej: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowi ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, g) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, h) w przypadku urzędowej zmian stawki podatku od towarów i usług (VAT).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY W DOBRZYCY 63 - 330 DOBRZYCA, ul. Rynek 14 Pokój Nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Gmina Dobrzyca, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca Pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Złożono wniosek o przyznanie pomocy w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. Wniosek w trakcie oceny..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                                           Zatwierdził:

 

                                                                                                               Wójt

                                                                                                 /-/ mgr Jarosław Pietrzak

                                                                                                         

Dobrzyca,  dnia 19.09.2012r.                              

Opublikowano: 19 września 2012 13:17

Kategoria: Przetargi

Załączniki:

siwz.doc [170 KB]

ogloszenie.doc [48 KB]

zal_nr_1__wykaz_dokumentow.doc [34.5 KB]

zal_nr_2__formularz_ofertowy.doc [37.5 KB]

zal_nr_3_oswiadczenie_o_nie_wykluczeniu.doc [24 KB]

zal_nr_4__oswiadcz_o_spelnieniu_warunkow.doc [27.5 KB]

zal_nr_5_projekt_umowy.pdf [278.04 KB]

zal_nr_6tabela_czynnikow.doc [30 KB]

zal_nr_7zest_wartosci_kwoty_ryczalt.doc [36.5 KB]

zal_nr_8_doswiadczenie_kadrowe.doc [37 KB]

zal_nr_9__oswiadczenie_ze_osoby_.doc [29 KB]

zal_nr_10__harmonogram.docx [24.96 KB]

zal_nr_11__wykaz_czesci_zamowienia_ktore_wykonawca_powierzy_podwykonawcom.doc [33.5 KB]

przedmiar.pdf [356.38 KB]

kosztorys_ofertowy.pdf [316.28 KB]

projekt_przebudowy_sali_wiejskiej.pdf [6.91 MB]

stwior.pdf [527.65 KB]

pytania_i_odpowiedzi.doc [31.5 KB]

pytania_z_dnia_28092012.doc [32 KB]

informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf [703.11 KB]

Wyświetleń: 934