PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH POLSKIE OLĘDRY – SAPIEŻYN, TRZEBIN - GALEW, KARMIN- CZARNUSZKA
Dobrzyca: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH POLSKIE OLĘDRY - SAPIEŻYN, TRZEBIN - GALEW, KARMIN- CZARNUSZKA
Nr ogłoszenia: 91760-2012; data zamieszczenia 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca, Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH POLSKIE OLĘDRY - SAPIEŻYN, TRZEBIN - GALEW, KARMIN- CZARNUSZKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH - nawierzchnia bitumiczna A. Przebudowa drogi gminnej Polskie Olędry - Sapieżyn na odcinku 215mb B. Przebudowa drogi gminnej Trzebin - Galew na odcinku 200mb ZADANIE NR 2 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ - nawierzchnia z kruszywa łamanego Przebudowa drogi gminnej Karmin - Czarnuszka na odcinku 243mb.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego (art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) do 50% wartości zamówienia podstawowego jeśli zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna w przypadku składania oferty na: - ZADANIE 1 - robotę budowlaną polegającą na przebudowie/budowie drogi - wykonaniu nawierzchni bitumicznej na odcinku min. 200m (każda) - ZADANIE 2 - robotę budowlaną polegającą na przebudowie drogi - wykonaniu nawierzchni z kruszywa łamanego na odcinku min. 200m (każda) Powyższe Wykonawca musi wykazać w formie załączonego do oferty wykazu wykonanych robót z załączeniem dokumentów, że roboty zostały wykonane należycie - wzór stanowiący załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi dysponować osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń (określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane /Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./ lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie w/w specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), Wykonawca powinien załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru do SIWZ - Zał. Nr 6- Potencjał kadrowy); Wykonawca powinien załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia(wg wzoru do SIWZ - Zał. Nr 7) ,
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy, oświadczenie o spełnaniu warunków udziału w postępowaniu, zaakceptowany projekt umowy, tabela czynników cenotwórczych,pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: a) zmiany terminu wykonania umowy polegającej na skróceniu jego okresu, pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Zamawiającego, b) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z przekształcenia stron umowy bądź zmiany osób uprawnionych do występowania w imieniu stron, c) konieczności wprowadzenia zmian w związku ze zmianą osób odpowiedzialnych za przebieg procesu budowlanego np. kierownika budowy, inspektora nadzoru itp. d) w sytuacji wystąpienia siły wyższej w szczególności wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących konieczność zmiany terminu realizacji zadania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15 Cena: 40,00zł brutto + koszty przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH - nawierzchnia bitumiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A.Przebudowa drogi gminnej Polskie Olędry - Sapieżyn na odcinku 215mb Zakres robót obejmuje: -wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką kruszywa łamanyego 0/31,5 ze skał twardych na odcinku 60m warstwą grub. śr. 10cm, a na odcinku 155m w-wą grubości śr. 5cm, -oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją osfaltową kationową -wykonanie warstwy wiążącej- wyrównawczej gr 3cm z miesz. AC11S -wykonanie w-wy ścieralnej gr 4cm z miesz. AC11S -uzupełnienie poboczy gruntem dowiezionym B.Przebudowa drogi gminnej Trzebin - Galew na odcinku 200mb Zakres robót obejmuje: - karczowanie drzew oraz rozbiórka bariery rurowej i ścianki czołowej, - przedłużenie przepustu rurowego betonowego Ø 600 z montażem ścianki czołowej -wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego 0/31,5 ze skał twardych na odcinku 60m warstwą grub. śr. 10cm, a na odcinku 155m warswą grubości śr. 5cm - oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową kationową - wykonanie warstwy wiążącej- wyrównawczej gr .3cm z miesz. AC11S - wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4cm z miesz. AC11S - odmulenie rowu przydrożnego - uzupełnienie poboczy - montaż barier rurowych U-11a.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ - nawierzchnia z kruszywa łamanego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Karmin - Czarnuszka na odcinku 243mb Zakres robót obejmuje: - wykonanie wykopów i nasypów pod nawierzchnię i zjazdy - profilowanie i zagęszczanie podłożą - wykonanie warstwy odcinającej z piasku na drodze i zjazdach - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - wykonanie nawierzchni z kruszyw łamanych na drodze i zjazdach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wójt
/-/ mgr Jarosław Pietrzak
Dobrzyca, dnia 23.03.2012r.
Opublikowano: 23 marca 2012 12:57
Kategoria: Przetargi
Załączniki:
specyfikacja_techniczna.pdf [472.43 KB]
przedmiary_robot_slepe_kosztorysy.pdf [183.31 KB]
zal_nr_1__formularz_ofertowy.doc [93 KB]
zal_nr_2__oswiadcz_o_spelnieniu_warunkow.doc [27 KB]
zal_nr_3__projekt_umowy.pdf [518.11 KB]
zal_nr_4tabela_czynnikow.doc [139 KB]
zal_nr_5wykaz_wykonanych_robot.doc [35 KB]
zal_nr_6__wykaz__osob.doc [30.5 KB]
zal_nr_7_oswiadczenie_ze_osoby.doc [24 KB]
zal_nr_8_wykaz_czesci_zamowienia_ktore_wykonawca_powierzy_podwykonawcom.doc [34 KB]
zal_nr_9_oswiadczenie_o_nie_wykluczeniu.doc [24 KB]
dokumentacja__polskie_oledry_sapiezyn.rar [2.29 MB]
dokumentacja_karminczarnuszka.rar [4.35 MB]
dokumentacja_trzebin_galew.rar [2.53 MB]
zmiana_ogloszenia.doc [30.5 KB]
zal_nr_3__projekt_umowypo_korekcie.pdf [518.41 KB]
Wyświetleń: 798