PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ORAZ BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z WYLOTEM DO ROWU OCZYSZCZONYCH WÓD OPADOWYCH I ROZTOPOWYCH W CIĄGU UL. RYBNEJ, POLNEJ, KRÓTKIEJ, PIWNEJ W KARMINKU.
Dobrzyca: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ORAZ BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z WYLOTEM DO ROWU OCZYSZCZONYCH WÓD OPADOWYCH I ROZTOPOWYCH W CIĄGU UL. RYBNEJ, POLNEJ, KRÓTKIEJ, PIWNEJ W KARMINKU
Numer ogłoszenia: 41544 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ORAZ BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z WYLOTEM DO ROWU OCZYSZCZONYCH WÓD OPADOWYCH I ROZTOPOWYCH W CIĄGU UL. RYBNEJ, POLNEJ, KRÓTKIEJ, PIWNEJ W KARMINKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót objętych przetargiem obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej na ul. Polej w Karminku, w tym: - rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej - 5,00m - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm - 28,58m3 - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej C12/15- materiał inwestora - 5,00m - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej C12/15 - 5,00m - nawierzchnia drogi z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 4cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 435,98 m2 - regulacja pionowa obudowy dla zaworów wodociągowych i gazowych - 1,00 szt. - regulacja pionowa włazów kanałowych - 2,00 szt. - regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych - 5,00 szt. - inwentaryzacja geodezyjna robót - 0,11km.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego (art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 400m2 każda, - wykonawca powinien załączyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wg wzoru do SIWZ - Zał. Nr 7 - Doświadczenie zawodowe) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane (referencje, listy polecające). Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie załączonego wykazu sprzętu
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi dysponować osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń (określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane /Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./ lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie w/w specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - wykonawca powinien załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru do SIWZ - Zał. Nr 8 - Potencjał kadrowy); - wykonawca powinien załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia,
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wykaz dokumentów złożonych w ofercie, formularz ofertowy z kosztorysem ofertowym, oświadczenie o spełnieniu waraunków udziału w postępowaniu, zaakceptowany projekt umowy, tabela czynników cenotwórczych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Każdorazowo wprowadzenie zmian potwierdzone jest w formie pisemnej protokołami konieczności zatwierdzonymi przez Zamawiającego. Warunkiem wprowadzania zmian jest zgoda obu stron umowy. Zmiana umowy musi być zawarta w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: a) udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji, b) zmiany terminu wykonania umowy polegającej na skróceniu jego okresu, pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Zamawiającego, c) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z przekształcenia stron umowy bądź zmiany osób uprawnionych do występowania w imieniu stron, d) konieczności wprowadzenia zmian w związku ze zmianą osób odpowiedzialnych za przebieg procesu budowlanego np. kierownika budowy, inspektora nadzoru itp. e) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na wykonanie części robót przez podwykonawców po wyrażeniu woli w ofercie przez Wykonawcę na część wykonania robót przez podwykonawców, f) w sytuacji wystąpienia siły wyższej w szczególności wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących konieczność zmiany terminu realizacji zadania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
/-/ mgr Jarosław Pietrzak
Dobrzyca, dnia 10.02.2012r.
Opublikowano: 10 lutego 2012 14:57
Kategoria: Przetargi
Załączniki:
zal_nr_1__wykaz_dokumentow.doc [36 KB]
zal_nr_2__formularz_ofertowy.doc [184 KB]
zal_nr_3_oswiadczenie_o_nie_wykluczeniu.doc [24 KB]
zal_nr_4__oswiadcz_o_spelnieniu_warunkow.doc [27.5 KB]
zal_nr_5__projekt_umowy.pdf [519.81 KB]
zal_nr_6tabela_czynnikow.doc [133.5 KB]
zal_nr_7_doswiaczenie_z_zawodowe.doc [34 KB]
zal_nr_8__wykaz_sprzetu.doc [32 KB]
zal_nr_9__wykaz__osob.doc [31 KB]
projekt_budowlany.rar [5.3 MB]
specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_budowlanych_w_karminku.rar [5.34 MB]
tymczasowa_organizacja_ruchu.rar [903.78 KB]
przedmiar_robotkosztorys_ofertowy.pdf [151.81 KB]
Wyświetleń: 819