PRZETARG NIEOGRANICZONY: REMONT STACJI WODOCIĄGOWEJ W M IEJSCOWOŚCI RUDA
Dobrzyca: REMONT STACJI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI RUDA
Numer ogłoszenia: 276136 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT STACJI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI RUDA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ujęcie wody - studnia głębinowa Qh=45 m3/h szt 1 Stacja uzdatniania wody Qd=300 m3/d kpl 1 Przebudowa sieci wodociągowej - rura PCV Ø 110mm mb 440 Roboty rozbiórkowo - naprawcze kpl 1 Roboty drogowe m2 190 Ogrodzenie terenu z siatki na słupkach stalowych mb 148,5 Remont instalacji elektrycznej kpl 1 Razem 1p.1 Remont stacji wodociągowej m3/d 300.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.30.00-2, 45.22.35.00-1, 45.23.11.12-3, 45.23.15.00-0, 45.23.20.00-2, 45.23.32.26-9, 45.25.21.20-5, 45.25.21.26-7, 45.26.10.00-4, 45.26.13.20-3, 45.26.20.00-1, 45.31.10.00-0, 45.31.23.11-0, 45.31.71.00-3, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.33.10.00-6, 45.33.24.00-7, 45.42.11.00-5, 45.43.10.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeśli Wykonawcy wykażą, że wykonali co najmniej dwie roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonali dwie roboty, z których każda polegała na remoncie lub budowie obiektu min. o kubaturze ca 200 m3 stacji wodociągowej i sieci wodociągowej o długości minimum 0,5 km oraz budowie lub przebudowie chodnika z kostki betonowej o pow. min. 190 m2 , (rozpoczęcie nie wcześniej niż 5 lat temu licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a które zostały ukończone). Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, listy polecające - kserokopie zał. nr 7 do SIWZ)
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- 9) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. W celu wykazania spełnienia tego warunku zamawiający wymaga przedstawienia wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o wymagania sprzętowe wynikające z projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca do spełnienia tego warunku dysponował kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w branżach: budowlanej, sanitarnej i drogowej, osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 24 ust.) wg wzoru (zał. nr 3 do SIWZ),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. - Każdorazowo wprowadzenie zmian potwierdzone jest w formie pisemnej protokołami konieczności zatwierdzonymi przez Zamawiającego. - Warunkiem wprowadzania zmian jest zgoda obu stron umowy. Zmiana umowy musi być zawarta w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: a) udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji, b) zmiany terminu wykonania umowy polegającej na skróceniu jego okresu, pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Zamawiającego, c) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z przekształcenia stron umowy bądź zmiany osób uprawnionych do występowania w imieniu stron, d) konieczności wprowadzenia zmian w związku ze zmianą osób odpowiedzialnych za przebieg procesu budowlanego np. kierownika budowy, inspektorów nadzoru itp. e) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na wykonanie części robót przez podwykonawców po wyrażeniu woli w ofercie przez Wykonawcę na część wykonania robót przez podwykonawców, f) w sytuacji wystąpienia siły wyższej w szczególności wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących konieczność zmiany terminu realizacji zadania lub jego poszczególnych etapów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA DOBRZYCA ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca Telefon : 062/ 7413013 Fax : 062/7413013 www.dobrzyca.bazagmin.pl e-mail: inwestycje@ugdobrzyca.pl Koszt SIWZ: 35,09 zł brutto + koszt przesy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobrzycy ul. Rynek 14 63-330 Dobrzyca pokój nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zatwierdził
Wójt
-mgr Jarosław Pietrzak
Dobrzyca, dnia 7.09.2011r.
Opublikowano: 07 września 2011 07:31
Kategoria: Przetargi
Załączniki:
zal_nr_1__wykaz_dokumentow.doc [35 KB]
zal_nr_2__formularz_ofertowy.doc [32.5 KB]
zal_nr_3_oswiadczenie_o_nie_wykluczeniu.doc [28.5 KB]
zal_nr_4oswiadcz_o_spelnieniu_warunkow.doc [31.5 KB]
zal_nr_5_projekt_umowy.doc [148.5 KB]
zal_nr_6tabela_czynnikow.doc [31.5 KB]
zal_nr_7_doswiadczenie__zawodowe.doc [34 KB]
zal_nr_8_doswiadczenie_kadrowe.doc [37 KB]
zal_nr_9__wykaz_sprzetu.doc [36 KB]
zal_nr_10__harm_rzeczowofinansowy.doc [53 KB]
zal_nr_11__wykaz_podwykonawcow.doc [33 KB]
kosztorys_ofertowy.pdf [1.55 MB]
projekt_wykonawczy_cz_1.pdf [483.16 KB]
projekt_wykonawczy_cz_2.pdf [725.8 KB]
specyfikacja_techniczna_cz_1.pdf [2.24 MB]
specyfikacja_techniczna_cz_2.pdf [1.43 MB]
odpowiedz_gutkowski.docx [13.7 KB]
odpowiedzi_dot_przetargu.docx [14.11 KB]
odpowiedzi_dot_przetargu.pdf [73.91 KB]
Wyświetleń: 825