REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty Cząstkowe Nawierzchni Bitumicznych Dróg Gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH 1) mieszankami mineralno-asfaltowymi grysowymi z posmarowaniem krawędzi asfaltem z wycinaniem łat - szacowana ilość do wbudowania 10t 2) mieszankami mineralno-asfaltowymi grysowymi z posmarowaniem krawędzi asfaltem bez wycinania łat - szacowana ilość do wbudowania - 10t 3) emulsją modyfikowaną i grysami remonterem drogowym- szacowana ilość do wbudowania - 140t. Oznaczenie kodu CPV - Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.42-6 - roboty w zakresie naprawy dróg Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określono w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych - załączniki do SIWZ. Zakres robót będzie ustalony wspólnie z Zamawiającym podczas wiosennego oraz jesiennego przeglądu dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu zamówienia, w tym zmiany ilości poszczególnych materiałów do wbudowania przy zachowaniu oferowanych cen jednostkowych. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu zmniejszenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zostanie ono udzielone, w przypadku gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek może być spełniony łącznie. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu remontów cząstkowych o wartości nie mniejszej niż 50.000zł brutto. Powyższe Wykonawca musi wykazać w formie załączonego do oferty wykazu wykonanych robót z załączeniem dokumentów, że roboty zostały wykonane należycie
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek może być spełniony łącznie. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: a) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia: - remonter drogowy typu Patcher - frezarka do nawierzchni - 1szt. - piła do cięcia asfaltu - 1szt. - termos do masy mineralno-bitumicznej - 1 szt. - samochód wywrotka z plandeką - 1 szt. - lekki walec wibracyjny lub średni walec statyczny - 1 szt. - zagęszczarka płytowa - 1szt. Dodatkowa: wytwórnia mas bitumicznych lub umowa wstępna dotycząca zakupu masy.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek może być spełniony łącznie. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami - wzór stanowiący załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawca musi dysponować osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń (określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane /Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./ lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie w/w specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek może być spełniony łącznie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-wykaz dokumentów złożonych w ofercie -formularz ofertowy -oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy -wzór umowy wypełniony i parafowany przez Wykonawcę -wykaz z oferty części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom -pełnomocnictwo - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 63-330 Dobrzyca ul. Rynek 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobrzycy ul. Rynek 14 63-330 Dobrzyca pok. nr 15 lub przesłać pocztą.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
WÓJT GMINY
- mgr JAROSŁAW PIETRZAK
Opublikowano: 11 marca 2011 10:34
Kategoria: Przetargi
Załączniki:
sstemulsja_i_grysy.doc [132 KB]
zal_nr_4_projekt_umowy.doc [63 KB]
zal_nr_1__wykaz_dokumentow.doc [35 KB]
zal_nr_2__formularz_ofertowy.doc [51 KB]
zal_nr_3oswiadcz_o_spelnieniu_warunkow.doc [27.5 KB]
zal_nr_5_doswiadczenie__zawodowe.doc [32.5 KB]
zal_nr_6__wykaz_sprzetu.doc [34 KB]
zal_nr_7_doswiadczenie_kadrowe.doc [31 KB]
zal_nr_8_oswiadczenie_ze_osoby.doc [24.5 KB]
zal_nr_9_wykaz_podwykonawcow.doc [33 KB]
zal_nr_10_oswiadczenie_o_nie_wykluczeniu.doc [24.5 KB]
siwzremonty_czastkowe2011.doc [169 KB]
informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf [306.08 KB]
Wyświetleń: 712