INFORMACJA o udzieleniu pomocy finansowej na realizację programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest w 2012r.
WÓJT GMINY DOBRZYCA
informuje o udzieleniu pomocy finansowej na realizację programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest w 2012r.
Wnioski przyjmowane będą w Urzędzie Gminy Dobrzyca od dnia 10 lipca 2012r. do 31 sierpnia 2012r. włącznie w godzinach pracy urzędu - w sekretariacie, na obowiązujących formularzach znajdujących się w tut. urzędzie lub na stronie www.dobrzyca.bazagmin.pl. (w zakładce Aktualności).
Osoby składające wniosek proszę o wcześniejsze zapoznanie się z „Regulaminem wykonywania i finansowania usług polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest, realizowanych przez Powiat Pleszewski w roku 2012”.
Ponadto wnioski mają być kompletne, w przeciwnym wypadku pozostaną bez rozpatrzenia.
Wnioski będą rozpatrywane wg kolejności wpływu do wyczerpania limitu środków finansowych na realizację Programu.
Wójt Gminy
/-/ Jarosław Pietrzak
Opublikowano: 09 lipca 2012 15:04
Kategoria: Aktualności
Załączniki:
wniosek_azbest.pdf [203.53 KB]
zalaczniknr1_azbest.pdf [361.5 KB]
Wyświetleń: 849
