Uwaga! Granty PPGR - PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA UZUPEŁNIEŃ

Uprzejmie przypominamy o konieczności uzupełnienia dokumentów w związku z ubieganiem się do Programu pn.: Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”.
Informujemy, że termin składania dokumentów do konkursu zostaje przedłużony do 10 stycznia 2022 r.
Pozostałe warunki wzięcia udziału w konkursie, podane w ogłoszeniu nie ulegają zmianie.
W przypadku braku dostarczenia wymienionych dokumentów we wskazanym terminie złożone oświadczenie będzie odrzucone jako niespełniające wymagań formalnych, w związku z czym uczeń nie będzie miał możliwości otrzymania sprzętu komputerowego.
Wszystkie złożone oświadczenia wymagają uzupełnienia o dokumenty poświadczające:
1. stopień pokrewieństwa w linii prostej dziadka/babci, pradziadka/prababci pracujących niegdyś w PPGR z uczniem, wymienionym w oświadczeniu (weryfikacja poprzez: odpisy aktów stanu cywilnego np.: odpisy aktów urodzenia, odpisy aktów małżeństwa, odpisy aktów zgonu)
2. zamieszkiwanie na terenie gminy (np. faktura za media, umowa najmu, kserokopia legitymacji szkolnej dziecka, kserokopia rachunku za śmieci)
3. zatrudnienie krewnego w zlikwidowanym PPGR (weryfikacja poprzez np. umowa o pracę, świadectwo pracy, książeczek/legitymacji ubezpieczeniowych z pieczątkami zakładu pracy) Uwaga: Dotyczy osób, które nie dołączyły potwierdzenia zatrudnienia krewnego w momencie składania oświadczenia.
w sytuacji gdy dokumenty potwierdzające zatrudnienie krewnego w zlikwidowanym PPGR nie są w posiadaniu osób składających oświadczenie, po otrzymaniu szczegółowych danych krewnego, Gmina wystąpi do KOWR z prośbą o potwierdzenie tego faktu.
Poniżej w załączeniu druk do wypełnienia zawierający metrykę z danymi dot. byłych pracowników zlikwidowanych PPGR (druk do pobrania również w tut. Urzędzie). WYPEŁNIAJĄ GO TYLKO OSOBY NIE SKŁADAJĄCE DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH ZATRUDNENIE KREWNEGO W PGR.
4. zaświadczenie ze szkoły, w której dziecko się uczy, iż dziecko nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy. Uwaga: zaświadczenie należy złożyć wg załączonego wzoru.
Ponadto proszę o wypełnienie i dostarczenie załącznika (załączonego na stronie internetowej Gminy Dobrzyca lub w wersji papierowej do pobrania w Urzędzie Miejskim Gminy Dobrzyca ) Zgodę na weryfikację danych wskazanych w oświadczeniu przez Gminę i inne podmioty biorące udział w projekcie, w ramach rejestrów publicznych stanowiących zasób własny Gminy lub innych podmiotów publicznych w celu zweryfikowania danych zawartych w przekazanym oświadczeniu.
W/w dokumenty są niezbędne, aby uznać zasadność wsparcia dla uczniów w konkursie „Granty PPGR – wsparcie rodzin popegeerowskich w rozwoju dla uczniów” i stanowią warunek konieczny w ramach procedury uzupełniającej.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem tel. 62-741-30-13 wew. 48.
Opublikowano: 30 grudnia 2021 12:20
Kategoria: Aktualności
Załączniki:
zaswiadczenie ze szkoly [88.62 KB]
Wyświetleń: 757